مراسم عروسی و امکانات لازم برای برگزاری آن

تشریفات مجالس
انجام تمامی تشریفات مجالس عروسی و نامزدی
اکتبر 10, 2018
برگزاری مراسم عروسی
مراحل برگزاری مراسم عروسی
اکتبر 10, 2018

مراسم عروسی و امکانات لازم برای برگزاری آن

تشریفات کیمیا

تشریفات کیمیا

تشریفات عروسی اولین موضوعی ست که مورد توجه هر زوج جوانی که قصد ازدواج دارند قرار میگیرد. تشریفات عروسی شامل همه مواردی است که برای داشتن یک شب رویایی و باشکوه نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد مورد نیاز برای این شب آشنا نماییم.

فراموش نکنید که باغ عروسی جزئی مهم از تشریفات عروسی است!

باغ عروسی از اولین مواردی ست که باید برای رزرو آن اقدام نمایید، برگزاری مراسم عروسی در تالار هم امکانپذیر است اما باغ مکانی ست که جذابیت آن چند برابر تالار و یک فضای بسته خواهد بود، همچنین قوانین سختگیرانه کمتری به شما تحمیل خواهد شد. اگر میان دو گزینه مطرح شده دو دل هستید حتما نکات ذکر شده در ادامه را مطالعه نمایید و بسته به شرایطی که در آن هستید اقدام به انتخاب بهترین گزینه نمایید.

نکات لازم در خصوص مکان برگزاری مراسم عروسی که جزئی از تشریفات عروسی میباشد به شرح زیر است:

اگر عروسی شما در فصل تابستان و در هوای گرم برگزار میشود به راحتی میتوانید باغ را برای برگزاری مراسم انتخاب نمایید اما اگر در فصل بارندگی هستید حتما سعی کنید مکان بسته ای را برای برگزاری مراسم انتخاب نمایید.
به سیستم گرمایشی و سرمایشی موجود در مکان انتخاب شده دقت کنید چرا که در صورت عدم کارکرد صحیح میتوانند شبی ناآرام را برای شما و مهمانان تان به همراه داشته باشند.
اگر مراسم عقد در مکان دیگری برگزار میشود سعی کنید مکانی که برای عروسی انتخاب کنید به مکان قبلی نزدیک باشد تا مهمانان با مشکل ترافیک و رفت و آمد روبرو نشوند.
هرگز قبل از مشخص شدن تعداد مهمانان اقدام به انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی نکنید چراکه اگر تعداد مهمانان متناسب با مکان نباشد مراسم خوبی نخواهید داشت. اگر تعداد مهمانان زیاد است باغ را انتخاب کنید چون فضای لازم برای همه مهمانان وجود دارد و با عبور هوای آزاد ساعات مراسم را به خوبی سپری میکنند.
وجود جای پارک را فراموش نکنید، مکانی که انتخاب میکنید باید ظرفیت لازم برای پارک ماشین های همه مهمانان را داشته باشد.
توجه به تمیزی مکان از نکات بسیار مهم تشریفات عروسی ست. محلی که مراسم در آن برگزار مشود باید کاملا تمیز باشد چرا که آرامش خاطر مهمانان به آن وابسته خواهد بود.
مکان پذیرایی هنگام دادن شام باید بسیار راحت و دلچسب باشد، سعی کنید با رنگ ها و نورهای زیبایی مکان مورد نظر را طراحی کنید.

ورودی مکان مورد نظر نیز از مباحث مهم تشریفات عروسی است که باید به بهترین شکل ممکن طراحی گردد.

انتخاب سرویس طلا جزئی دیگر از خدمات مجالس

انتخاب یک سرویس طلای مناسب برای عروس جزئی مهم از تشریفات عروسی به شمار می آید، برای انتخاب یک سرویس طلای مناسب ما را در ادامه متن همراهی کنید.

برای انتخاب یک سرویس طلای مناسب در درجه اول باید رنگ پوست عروس خانم مورد توجه قرار گیرد، اگر عروس دارای پوستی سفید رنگ بود سعی کنید از طلای سفید استفاده کنید، طلای زرد زیبایی خاصی به او نخواهد بخشید. اگر عروس پوستی متمایل به گندمگون دارد سعی کنید سرویس طلایی که انتخاب میکنید شامل رنگ زرد و قرمز باشد، چون فقط در این صورت است که عروس شما در جشن میدرخشد. در نهایت اگر پوست عروس سبزه بود سعی کنید طلای انتخاب شده شامل ترکیب رنگ زرد و سفید باشد.

برای انتخاب مدل گردنبد نیز به نکاتی چون نوع یقه لباس عروس، نوع گردن و فرم بالا تنه عروس دقت کنید، توجه به نکات هر چند جزیی میتواند زیبایی چند برابری به عروس ببخشد.

لباس عروس جزئی مهم از خدمات مجالس

در برگزاری مجالس عروسی انتخاب لباس عروس یکی از مواردی ست که وقت زیادی صرف آن میشود. در عصر حاضر نیز عروس خانم با استفاده از دو روش اقدام به تهیه لباس عروسی خود میکنند. در روش اول عروس ماه ها قبل از تاریخ تعیین شده برای مجلس عروسی با یک طراح ماهر در این زمینه ارتباط برقرار میکند و درخواست خود را برای طراحی لباس عروسش ارائه میدهد، در این روش عروس همه موارد مد نظر خود که دوست دارد روی لباس اجرا شود را با طراح در میان میگذارد. کسانی که دوست دارند دست شان در انتخاب طرح و نقش و مدل بازتر باشد میتوانند از این روش بهره بگیرند.

روش بعد انتخاب لباس عروس آماده است که در این روش روند انتخاب و خرید خیلی سریع تر پیش خواهد رفت و شما میتوانید با انتخاب مدل از آلبوم پیش روی خود و تست آن روند خرید لباس عروس را سریع تر طی نمایید.

تشریفات کیمیا

تشریفات کیمیا

تشریفات عروس و داماد

آرایش موی داماد و لباس او نیز جزیی مهم از تشریفات عروسی میباشد. سعی کنید مدل کت و شلوار خود را با مدل لباس عروس هماهنگ کنید تا بتوانید در کنار همسر آینده خود جلوه ای خاص در این شب داشته باشید.

خدمات مجالس و فیلمبردار حرفه ای

حضور فیلمبردار حرفه ای از دیگر موارد تشریفات عروسی میباشد. این شب فقط یکبار در زندگی یک زوج اتفاق خواهد افتاد و قطعا ثبت لحظات آن باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد. فیلمبردار شما را از در آرایشگاه تا پایان مجلس همراهی خواهد کرد، برای ثبت یک شب رویایی در انتخاب فیلمبردار مراسم خود بسیار دقت کنید.

خدمات مجالس و چیدمان و دکوراسیون انتخابی

چیدمان نیز جزئی از تشریفات عروسی محسوب میشود که باید با دقت بسیاری اجرایی گردد. نوع تزیینات اعمال شده روی میز و صندلی ها نشان از سلیقه عروس و داماد دارد پس سعی کنید طرح بسیار زیبایی را برگزینید تا بتوانید مهمانان خود را شگفت زده کنید. دکوراسیون انتخابی میتواند محیط کوچک در نظر گرفته شده را نیز بزرگ تر جلوه دهد پس از توجه به آن غافل نشوید. استفاده از مواردی چون رومیزی با طرح های جذاب، گل های خوشبو، لیوان های شیک و دستمال سفره و شمع مواردی ست که جلوه خاصی به میزهای موجود در مراسم میبخشد. استفاده از رنگ های شاد و ترکیب صحیح آنها نیز میتواند عاملی موثر در برگزاری مراسم و میزان زیبایی فضا باشد.

خدمات مجالس و ماشین عروس

ماشین عروس نیز دیگر تشریفات عروسی ضروری میباشد که باید در این شب برای عروس و داماد فراهم باشد. خوب است بدانید که بجز مدل و رنگ ماشین طرح گل های پیاده شده روی آن نیز بر جلوه ماشین بسیار تاثیرگذار خواهد بود پس سعی کنید طرحی را انتخاب نمایید که بتواند چشم مهمانانتان را خیره کند.

خدمات مجالس جزئی از الزامات تشریفات عروسی

برای پیشبرد هر چه بهتر مراسم موضوع تشریفات مجالس را باید مد نظر قرار دهید. در این موارد میتوانید از تعدادی افراد کاربلد برای پذیرایی و آشپزی و رسیدگی به امور مهمانان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *