دسته گل عروس

دسته گل عروس

دسته گل عروس یکی از مهم ترین اجزای تشریفات مجالس عروسی است که باید هم به خوبی انتخاب کنید و نیز به گونه ای انتخاب شود که نه خیلی بزرگ باشدو نه خیلی کوچک باشد.

یکی دیگر از نکات مهم پیش از برگزاری تشریفات مجالس عروسی ، انتخاب دسته گل عروس است. این مسئله بسیار حائز اهمیت است و انتخاب نوع دسته گل برای عروس و همچنین انتخاب دسته گل جدید عروس برای زوج های جوان بسیار مهم است.

این دسته گل به نوعی نماد عشق میان زوج جوانی است که در شب عروسی، به عقد یکدیگر در می آیند و طبیعتا هر چه این دسته گل زیباتر و جذاب تر باشد، موجب جلب توجه و حتی تحسین هر چه بیشتر حضار تشریفات مجالس عروسی می شود.

یکی از رسوم جالبی هم که در سالهای اخیر از کشورهای دیگر به مارسیده، پرتاب دسته گل عروس است که معمولا در پایان برگزاری عروسی و توسط خود عروس صورت می گیرد. به اینصورت عروس دسته گل را در دست گرفته ولی پشتش به دختران جوانی است که پشت سر او ایستاده اند و دختران تلاش می کنند که پس از پرتاب دسته گل، آنرا بگیرند. در قدیم اعتقاد بر این بود که دختری که آن دسته گل نصیبش بشود، بزودی او نیز روانه خانه بخت خواهد شد. این سنت همچنان در بسیاری از کشورهای جهان تاکنون زنده است

دسته گل عروس
دسته گل عروس
تلگرام تشریفات کیمیا
اینستاگرام تشریفات کیمیا