برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

جشن نامزدی در سالن های برگزاری جشن، می تواند شکوه بیشتری را به همراه داشته باشد. البته جشن نامزدی را می توان همزمان با جشن عروسی برگزار کرد و هر دو جشن را در یکدیگر ترکیب کرد. در این صورت نه تنها از میزان هزینه های اضافی کاسته می شود، مهمانان هم به یکباره در هر دو جشن حضور دارند.

برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

تشریفات مراسم نامزدی

تشریفات مراسم نامزدی نقش مهمی در برگزاری و ایده برای نامزدی دارند، عروس و داماد می توانند مراسم نامزدی خود را در تالار یا باغ با توجه به تعداد مهمان ها و و مجزا یا مختلط بودن مراسم نامزدی برنامه ریزی کنند. پیداکردن تالاو و باغ مناسب تخصص تشریفات مجالس نامزدی است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه مراسم نامزدی

هزینه مراسم نامزدی بسیار حائز اهمیت است با توجه به قیمت باغ ها و تالارها تشریفات مراسم نامزدی با توجه به بودجه شما می توانند بهترین برنامه ریزی و تدارکات خدمات مجالس را در نظر بگیرند. زمانی که شما تعداد کمی مهمان دارید بهتر است به صمیمیت و ارتباط میان مهمانان توجه کنید و مکان برگزاری مراسم را مطابق با تعداد نفرات انتخاب کنی

برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

جشن نامزدی ایرانی

جشن نامزدی یکی از رسم های کهن ایران است که در هر شهر با توجه به رسوم و سنت آن منطقه برگزار می شود. اما این سوال مطرح می شود که مراسم نامزدی به عهده کیست؟ تشریفات جشن نامزدی به عهده خانواده عروس می باشد که با توجه به آداب خانواده ها گاهی اوقات جشن های مفصل و گاهی خودمانی برگزار می شود.

آداب مراسم نامزدی

تاریخ مراسم نامزدی معمولا از قبل مشخص می شود نحوه برگزاری این مراسم می تواند در روز جشن بله برون با توافق طرفین تعیین شود. بخش مهم دیگری که بسیار حائز اهمیت است خرید مراسم نامزدی است که لیست خرید نامزدی تهیه و تا قبل از روز جشن همه وسایل تزئین میشوند.

از آنجا که اقوام و آشنایان عروس و داماد برای اولین بار با یکدیگر روبرو می شوند، آشنایی زیادی با نحوه رفتار و حتی فرهنگ یکدیگر ندارند. بنابراین بهتر است سالنی که برای برگزاری جشن نامزدی انتخاب می شود، به گونه ای باشد که موجب گرم شدن محفل جشن شود. در این مورد موسیقی می تواند به مهیج تر شدن جشن نامزدی کمک کند. اما موسیقی هم باید مطابق با سلیقه مهمانان انتخاب شود.

فضاسازی و نورپردازی، گل آرایی و شمع آرایی سالن جشن اهمیت زیادی دارد. روشنایی سالن، تزئینات، رنگ دیوارها، راحتی و لوکس بودن میز و صندلی ها نیز می تواند شکوه جشن نامزدی را بیشتر کند.

تشریفات مجالس کیمیا با تجربه و تخصص خود در امر برگزاری مراسم عروسی، جشن نامزدی، جشن تولد و… بهترین نوع خدمات مجالس نامزدی و تزئینات و پذیرایی را ارائه می دهد تا شبی فراموش نشدنی را برای شما به یادگار گذارد.

تلگرام تشریفات کیمیا
اینستاگرام تشریفات کیمیا