مزون لباس عروس

مزون لباس عروس

توجه به جزئی ترین نکات در ارجرای برگزاری مراسم عروسی باعث می شود تا گاهی نوعروسان وتازه داماد ها ترجیع دهند برگزاری مراسم‌عروسی شان را به خدمات مجالس عروسی بسپارند.یکی از این جزئيات خريد و انتخاب لباس عروس است که نكات ريزی دارند كه در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

زمان خرید لباس عروس

یکی از سوالات مهمی که ممکن است قبل از اقدام به برگزاری مراسم عروسی در ذهن عروس و داماد نقش ببندد این است که لباس عروس را کی بخریم . در مرحله اول باید توجه کنید که برگزاری مراسم عروسی در چه فصل قرار است انجام شود و همچنین در چه فضایی قرار است عروسی را برگزار کنید.مثلا بستگی به این دارد که برگزاری مراسم عروسی شما در تالار انجام میشود و یا در باغ عروسی ،پاسخی كه به هر كدام از این سوالات می‌دهید به انتخاب مناسب‌ تان كمك خواهد كرد مثلا اگر جشن در باغ عروسی برگزار می‌شود بهتر است از لباس عروس‌های اصطلاحا مخمل‌نما استفاده كنید یا اگر یك سالن كوچك میزبان جشن شماست، بهتر است مدل‌هایی با دامن‌های مواج را انتخاب كنید تا شكوه لباستان كوچك بودن فضا را خنثی كند. اگر قصد دارید لباس مورد نظرتان را به خیاط بدهید بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام كنید چون دوختن یك لباس عروس معمولا زمانی بین ۴ تا ۶ ماه به طول می انجامد.

مزون‌ لباس عروس

مزون لباس عروس معمولا شما را به داخل اتاق لباس‌ها راهنمایی می‌كنند. به یاد داشته باشید در روز بازدید از مزون، عكس مدل‌هایی كه دوست دارید را همراه خود ببرید و به فروشنده نشان دهید. او تعدادی لباس را برایتان خواهد آورد. قبل از پوشیدن‌شان خوب نگاه كنید و اگر دوست نداشتید از چرخه انتخاب‌ها حذف خواهند شد. اگر به فروشنده مزون اطمینان دارید از او هم نظر بخواهید.

تعیین بودجه

اگر از ما بپرسید می‌گوییم بودجه مناسب با جیب خود. به جیب‌تان نگاه كنید آنقدر دقیق نگاه كنید كه امكان رویاپردازی‌های پرنسس‌ گونه را از خودتان بگیرید. وقتی می‌دانید فلان مزون لباس‌هایش قیمت بالایی دارد و شما هم پولتان به این لباس‌ها نمی‌رسد، پایتان را در آن مزون نگذارید. اگر بروید و دلتان پیش یكی از این لباس‌ها گیر كند، كار تمام است. هر مدل دیگری را ببینید خوشتان نمی‌آید و احساس نارضایتی خواهید كرد. در نهایت قرار نیست هرچه پول دارید را خرج لباستان بكنید. شما در هر حال در شب تشریفات مجالس عروسی می‌درخشید. پس به زیبایی خودتان حتی با یك لباس ساده هم ایمان داشته باشید

مزون عروس
مزون لباس عروس
مزون لباس عروس
تلگرام تشریفات کیمیا
اینستاگرام تشریفات کیمیا