خدمات عروس و داماد

خدمات عروس وداماد

قبل از برگزاری مراسم عروسی و درست زمانی که در تدارک کارهای مربوط به تشریفات مراسم عروسی هستید تیم مجرب تشریفات کیمیا به کمک شما می آیند که با انتخاب بهترین تشریفات عروسی در تهران با در نظر گرفتن قیمت تشریفات عروسی می توانید بهترین کمک را به خودتان بکنید. زیرا از دیگر ویژگی های تشریفات مجالس علاوه بر خدمات مجالس عروسی ارائه خدمات عروس و داماد است.

قیمت تشریفات عروسی

حتی اگر شما تشریفات عروسی ارزان را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کرده باشید قیمت برگزاری مراسم عروسی متناسب با بودجه شما باید برنامه ریزی شود البته قیمت تشریفات عروسی با خدماتی مانند ماشین عروس، دسته گل عروس ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری و آرایشگاه عروس و داماد محاسبه نشده و متفاوت است.

از دیگر خدمات گروه تشریفات عروسی کیمیا می توان به ارائه ی ده ها نمونه از کارت های عروسی با برند های معتبر ترکیه، اروپایی و عربی اشاره کرد. گروه تشریفات و خدمات مجالس کیمیا همچنین در راستای تکمیل پکیج خدمات قابل ارایه جهت عروسی، اقدام به همکاری با مزون های برند و ارائه ی مدل هایی از لباس های عروسی و نامزدی با بهترین کیفیت و از معتبر ترین برند های ترکیه و اروپایی نموده است.

ماشین عروس

ماشین عروس یکی از موارد جدا نشدنی در مراسم عروسی است ماشین عروس ایرانی با سبکی سنتی، ماشین عروس شاسی بلند یا ماشین عروس ساده هر طرح و مدلی که باب سلیقه شما باشد طراحی و تزئین خواهد شد

دسته گل عروس

دسته گل عروس با سبک های متفاوتی معمولا طراحی می شود که بسیار وابسته به فصلی است که مراسم عروسی برگزار می شود، دسته گل رز عروس و دسته گل عروس ارکیده معمولا در هر فصلی در دسترس است. ولی شما با مشاهده عکس های دسته گل عروس ۲۰۱۷، دسته گل عروس ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ هر مدلی را که مد نظر داشته باشید حتی دسته گل نامزدی با زیباترین رنگ ها می توانید سفارش دهید

آتلیه عکاسی عروسی

این مهمانی ها، جشن ها و مراسم عروسی در یک شب برگزار میشود و تنها خاطرات آن است که باقی می ماند پس بهتر است با انتخاب بهترین آتلیه عروس تهران با رد نظر گرفتن قیمت آتلیه عروس این خاطرات ناب را به ثبت برسانید. آتلیه های معروف تهران معمولا در شمال شهر هستند ولی موارد حرفه ای و تخصصی آتلیه عروس شرق تهران و آتلیه عروس در غرب تهران نیز کم نیستند. بسیار بهتر است که آتليه عروس و داماد در مسیر حرکت به سمت محل برگزاری جشن عروسی باشد تا زمان زیادی را دست ندهید و نهایت استفاده را از ساعات قبل از شروع جشن ببرید.

لباس عروس

لباس عروس بر عکس لباس داماد به دلیل تنوع بسیار زیاد نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. کم نیستند مزون لباس عقد و مزون لباس مجلسی ولی باید به دنبال مزونهای معتبر با سابقه ای درخشان باشید تا با خیال راحت لباس عروس را تهیه کنید. ظرافت و خاص بودن لباس عروس موجب این می شود تا در نهایت دقت به انتخاب آن بپردازید.

تلگرام تشریفات کیمیا
اینستاگرام تشریفات کیمیا