آشنایی با ملزومات تشریفات عروسی

تشریفات کیمیا
شبی زیبا و خاطره انگیز با خدمات تشریفات عروسی
اکتبر 10, 2018
جشن عروسی
برنامه ریزی و مدیریت جشن عروسی توسط تیم تشریفاتی
اکتبر 10, 2018

آشنایی با ملزومات تشریفات عروسی

تشریفات کیمیا

تشریفات کیمیا

روز عروسی را می توان یک روز خاص و به یاد ماندنی برای هر فردی دانست که پیمان و عهدی در این روز بین زوج ها برقرار می شود و میهمانان با حضورشان در این روز در خاطره انگیز تر کردن آن موثر هستند. تشریفات عروسی، برای ایجاد این لحظات به یاد ماندنی و ایجاد رضایت شرکت کنندگان در این مراسم می تواند بسیار مهم باشد. تشریفات عروسی خود را به مجموعه ما که سالیان سال در این زمینه تجربه کسب کرده است بسپارید و فکر خود را از این بابت آسوده کنید و فقط از مراسم خود لذت ببرید. با سپردن تشریفات عروسی خود به ما رضایت را برای شما و میهمانانتان به ارمغان خواهیم آورد.

منظور از تشریفات عروسی کدام موارداند؟

تشریفات عروسی می تواند شامل منوهای پذیرایی، آرایشگاه عروس، گل آرایی مجالس، چیدمان عروسی، فیلمبرداری و عکاسی، مزون لباس عروس، سالن زیبایی داماد، موزیک و اجاره باغ عروسی باشد. برای هر کدام از این موارد برای شما لیستی تدارک دیده شده است تا بتوانید بر اساس سلیقه ای که دارید از خدمات مجالس ما بهره بگیرید و با توجه به بودجه خودتان از بین لیست انتخابی مناسب خود را داشته باشید.

هزینه تشریفات عروسی

با توجه به انتخابی که از منوی تشریفات عروسی خواهید داشت هزینه عروسی شما مشخص خواهد شد. نگران این موضوع که حتما باید بودجه شما زیاد باشد تا بتوانید عروسی مناسبی برگزار کنید، نباشید بلکه اگر انتخاب های شما درست و مناسب باشند می توانید با هزینه مناسب هم ، مجلس خوبی برگزار کنید. انتخاب های متنوعی که پیش روی شما خواهیم گذاشت برای تان این امکان را فراهم می کنند که با توجه به تعداد مهمان هایتان روز به یاد ماندنی داشته باشید.

در هزینه عروسی شما مکان، تاریخ و زمان برگزاری جشن عروسی مهم است و در آن تاثیر خواهد داشت. مکان مجلس عروسی که انتخاب می کنید باید با تعداد مهمان هایتان در تناسب باشد چون اگر تعداد مهمان ها کم باشد و مکان انتخابی بسیار بزرگ باشد هزینه اضافی و غیر لازم پرداخت کرده اید. البته توجه داشته باشید که مکان عروسی شما آن قدر کوچک نباشد که فضای کافی برای مهمان هایتان وجود نداشته باشد.

تشریفات کیمیا

تشریفات کیمیا

کارت عروسی مناسب تشریفات عروسی

یکی از تشریفات عروسی می تواند سفارش کارت عروسی باشد که به شکل های فانتزی، کلاسیک و قدیمی قابل تهیه است. چاپ کارت عروسی با تنوع زیادی قابل انجام است. با انتخاب کارت عروسی مناسب دعوتی شایسته از مهمان هایتان برای برگزاری مجالس عروسی داشته باشید. با معرفی چاپخانه های متبحر در این زمینه می توانیم شما را یاری کنیم.

انتخاب ماشین عروس مناسب

یکی از تشریفات عروسی برای هر عروس و دامادی تزیین ماشین عروس است. برخی گل فروشی ها با تزیین ماشین عروس در جلوی درب منزل باعث می شوند در وقت شما صرفه جویی شود و استرس این زمینه از شما دور شود و با خیال راحت به کارهای دیگرتان بپردازید. می توانید ماشین های کروک، لیموزین، کلاسیک، تشریفاتی و مدرن را برای این شب به یاد ماندنی کرایه کنید.

اجاره باغ عروسی در تشریفات عروسی

مجلس عروسی خود را می توانید در باغ های عروسی، ویلاها و بهترین سالن ها برگزار کنید. می توانید برای برگزاری مراسم عروسی و اجاره باغ عروسی از آن دیدن کنید و با پرسنل آنجا برای درست کردن فضایی مناسب هماهنگ شوید. بعد از انتخاب شما قراردادی بسته خواهد شد تا مراسم عروسی تان در آن باغ برگزار گردد. با توجه به خدماتی که در باغ به مهمان ها و عروس و داماد ارائه می شود و موقعیت و ظرفیت آن، هزینه اجاره باغ متفاوت خواهد بود. با سپردن تشریفات عروسی خود به ما بهترین باغ های عروسی با مناسب ترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد.

تشریفات کیمیا

تشریفات کیمیا

پذیرایی از میهمانان در تشریفات عروسی

بخش مهم در هر عروسی پذیرایی از مهمان ها است. برنامه های مختلف عروسی با تنوع بسیار را برای شما فراهم کرده ایم. این خدمات به صورت محیطی کاملا خانوادگی به شما ارائه خواهد شد. با انتخاب منوهای پذیرایی می توانید بقیه جزییات آن را به ما بسپارید و لحظاتی ناب در کنار مهمان ها برای خود رقم بزنید. در این منوها علاوه بر غذا می توانید کیک، سالاد، میوه و فینگرفود را انتخاب کنید.

طراحی دکور و گل آرایی عروسی در تشریفات عروسی

طراحی دکور عروسی یکی دیگر از تشریفات عروسی است که با تجارت چند ساله در این زمینه فضایی رویایی در اختیار شما قرار خواهیم داد. دکور مجلس شما را با گل آرایی حرفه ای و کیفیت بالا بر عهده خواهیم گرفت. با داشتن دکوری شیک و حرفه ای می توانید فیلمبرداری و عکاسی بی نظیری در این محیط داشته باشید و تصاویر زیبایی خلق کنید.

عکاسی و فیلمبرداری عروسی

برای ثبت لحظه های جشن عروسی خود احتیاج به عکاسی و فیلمبرداری دارید. از تشریفات مجالس ما این است که این کار را به صورت مدرن و پیشرفته فراهم می کنیم. دوربین هایی که برای این منظور استفاده می کنیم دوربین های HD , Full HD پرو جیپ، کرین، اسلایدر، پروجکشن, هلی کم و … هستند. در هر فضایی چه در آتلیه های اختصاصی و چه در فضاهای باز و بسته می توانیم فیلمبرداری و عکاسی از شما را انجام دهیم. می توانیم عکس های شما را به صورت آلبوم دیجیتال با بهترین کیفیت و صحافی چاپ نماییم. تعداد برگه های آن بر اساس نظر شما خواهد بود. هم چنین می توانیم برای نمایش کلیپ از زوج ها در شب عروسی، برای مهمان ها این کار را انجام دهیم و و از زوج ها کلیپ تهیه کنیم.

چیدمان و طراحی مجلس عروسی

مکان عروس و داماد از آن دسته مکان هایی است که باید به صورت کاملا حرفه ای انجام گیرد چون این مکان بسیار مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد. با سپردن این بخش از تشریفات عروسی خود به ما جایگاهی زیبا برای عروس و داماد خواهید داشت. بخش دیگری که مورد توجه خواهد بود ورودی مجلس است که با استفاده از امکاناتی آن را زیبا و خاص خواهیم کرد. با کمک گرفتن از شمع آرایی در زیباتر کردن مجلس شما بهره خواهیم برد که آن را روی میز مهمان ها، جایگاه عروس و داماد یا ورودی مهمان ها به کار خواهیم گرفت. چیدمان مناسب مثلا میز و صندلی شیک در ارائه جشنی زیباتر کمک خواهد کرد. تشریفات عروسی ما بهترین طراحی میز شام را برای شما رقم خواهد زد.

استفاده از سفره عقد در مراسم عروسی

از آداب بسیاری از افراد این است که در مجلس عروسی خود سفره عقد پهن کنند. تشریفات عروسی ما با ارائه سفره عقد همراه با شاخه نبات، کله قند، نقل و گل این امکان را برای این افراد فراهم می کند. برای این منظور طراحانی به کار گرفته ایم که در زمینه گل آرایی و چیدمان سره عقد تبحر دارند و می توانند سفره عقدی مناسب مجلس شما و هماهنگ با جایگاه عروس تدارک ببینند. نورپردازی و شمع آرایی را در سفره عقد استفاده خواهیم کرد تا زیبایی آن دوچندان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *